Torebka ROSA

Jak już Wam ostatnio pisałam niedawno wróciłam z Paryża. Pogoda w kratkę, ale ten klimat zawsze mnie wciąga, gdy tam jestem. Patrzę za okno i trudno ukryć, ale mamy już jesień. 

Oczywiście na ten sezon szykuję mega kolorowe torebki UWAGA - filc + ORYGINALNA SKÓRA WŁOSKA!!! Udało mi się zdobyć dość ciekawe kolory, więc wyobraźnia mnie poniesie. 

Międzyczasie coś co wpadło mi do głowy, gdy szykowałam swój szary szal na wyjazd. Szary melanż filcu, z którego zostały wykonane róże idealnie wpasował się pod mój szal. Potrzebowałam zgrabnej kwadratowej torebki na podręczne drobiazgi do samolotu i na spacery między jedną wystawą a bieganiem po Paryskich ulicach w poszukiwaniu atelier Manuela. Możecie zauważyć delikatne wstawki z popielatych części skórki już na tej torebce, ale to dopiero początek...

Tak właśnie powstała ROSA. 


Chciałabym Was także zaprosić na aukcję na Facebooku, gdzie można kupić Torebkę ROSA, a pieniądze ze sprzedaży zostaną przeznaczone na psiaki:



 

Comments

Popular Posts