KRÓTKI KURS "SZYJEMY KOPERTÓWKĘ"

Obiecałam KURS KOPERTÓWKI, więc jest! 

Dzisiaj w dosłownie w 4 krokach podpowiem Wam jak samej zrobić malutka kopertówkę do małej czarnej ( spokojnie wejdzie tam nasz telefon, dokumenty i portfel :) 

Do wykonania portfela potrzebować będziemy:
filc gr.3 mm (kolor dowolny, ja użyłam czarny)
filc gr. 1 mm (fuksja, biel, szary melanż)
kordonek (czarny lub fuksja)
nici krawieckie
igła, szpilki
1 zatrzask śr. 0,8 mm
klej na gorąco


Krok 1 KWIATY - RÓŻE

Ja wybrałam róże, ale mogą być też i słoneczniki! Jak je zrobić? Bardzo łatwo - wycinamy koła z filcu (kolor dowolny, zależy od Was) i przecinamy na pół. Następnie mniej więcej w połowie średnicy nakładamy następny "płatek" (jak na zdjęciu). Możemy połączyć płatki za pomocą kolorowej nici lub kleju na gorąco.


KROK 2 WYKROJE

Potrzebować będziemy paska o długości około 32 cm i szerokości 3 cm. Zaczynamy wycinać filc tak, by całość była jak "połączony" prostokąt 16cm x 3 cm i trójkąty na końcach o szerokości 3 cm i długości ramion około 14 cm. Na boki torebki będziemy potrzebować dwóch kawałków filcu o wymiarach 24 cm x 12 cm. Dolne rogi zaokrąglamy jak na zdjęciu.


KROK 3 ZSZYWAMY

Ja szyje ręcznie, więc użyłam do tego czarnego kordonka. Zszywamy wszystkie końce ze sobą, tak by dół był szerszy (wspomniane 3 cm szerokości) i zwężał się ku górze. 


Jako zapięcie wszywamy zatrzask w kolorze filcu - możemy też wszyć zamek kryty. 

KROK 4 OZDABIAMY

Za pomocą wcześniej przygotowanych kwiatów dekorujemy przód torebki. Poniżej 2 zdjęcia jaki układ kwiatów możemy zrobić. Pierwsze zdjęcie to delikatna aplikacja, którą przymocowujemy klejem na gorąco.


Druga opcja to już bardziej zdobna torebka. Na pierwszy plan rzuca się w oczy kwiatowa aplikacja. Daje to niezmiernie wiele uroku małej kopertówce.


Podzielcie się też Waszymi rezultatami;) Trzymam za Was kciuki!

Comments

Popular Posts