FILCOWA MONIA W PARYŻU

Kochani, wczoraj wróciłam z Paryża! Było cudownie, bo udało mi się załapać na DesignWeek!!! 


Co prawda to taki długi weekend dla mnie, który zaczął się w środę, ale potrzebowałam naładować baterie. Przechadzki po paryskich butikach pokazały mi trendy na ta jesień, więc wierzcie mi - ciepłe czerwienie, pomarańcze i żółte barwy zdominują jesienna aurę. Dodatkowo udało mi się zdobyć kilka katalogów z atelier zarówno dotyczących materiałów jak i torebek. Moje Drogie, inspiracji mam mnóstwo zatem już niedługo do dostanie torebki nie tylko z samego filcu, ale i ze skóry włoskiej w niesamowitych kolorach.
 

Już niedługo Fashion Week w Paryżu, więc i będzie kilka newsów z tego wydarzenie dla Was! Za kilka dni już nowe wzory torebek! Teraz dobieram materiały... ❤





ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER JUŻ DZIŚ!!!

Comments

Popular Posts